אנחנו כאן, כדי לייעץ, לעזור ולתת שירות!

חיפוש יעזור לך למצוא את מה שאתה מחפש

השכרת ציוד לחתונה

מתחתנים? כל מה שאתם צריכים לאירוע המושלם

אירוע החתונה הוא ללא ספק אחד מרגעי השיא בחייו של כל זוג, וככזה, זוגות רבים בוחרים להשקיע בו ממיטב כספם וזאת במטרה להפוך את אירוע החתונה הפרטי שלהם לאירוע מושקע, ייחודי ובלתי נשכח.

בשנים האחרונות, יותר ויותר זוגות בוחרים לקיים את אירוע החתונה הפרטי שלהם באווירה קצת אחרת ובוחרים לקיים אותו במסגרת הפקה עצמאית במקום פתוח ולא במתחמי האירוח השונים הפזורים בכל רחבי הארץ.

במידה וגם אתם נמנים על הזוגות שבחרו לקיים את האירוע הפרטי שלהם באווירה קצת אחרת, הכתבה הבאה נכתבה במיוחד בשבילכם…

הפקת אירועי חתונה במסגרת הפקה עצמאית – מה חשוב לדעת?

אירוע חתונה במסגרת הפקה עצמאית הוא למעשה אירוע ססגוני וקונספטואלי אותו ניתן לקיים בכל מקום אותו בחרתם כ-לוקיישן המועדף עליכם לאירוע, ואין זה משנה אם מדובר בחצר הבית הפרטי השייך למשפחת אחד/אחת מבני הזוג או האם מדובר בכל שטח פתוח אחר כגון: חופי רחצה, חורשות וכדומה.

ברוב המקרים, מומלץ להסתייע בשירותיה של חברה מובילה בתחום השכרת הציוד לאירועים וזאת על מנת להיערך בצורה המקצועית והמקיפה ביותר לקראת האירוע.

הפקה עצמאית של אירוע החתונה – מהיכן מתחילים?

בדומה לכל אירוע חתונה המתקיים באחד ממתמחי האירוח השונים ברחבי הארץ, גם במסגרת הפקות עצמאיות של אירועי חתונה מחוץ לאולמות וגני האירועים, אנו ממליצים לכם להתחיל בבחירת הלוקיישן הנכון לקיומו של האירוע.

בחרו את המקום בהתאם לתנאי השטח הבסיסיים שלו, גודלו וכמובן דרכי הגישה אליו.

כמו כן, חשוב לבדוק האם בצמוד למקום בו בחרתם לקיים את האירוע, עומד מגרש חנייה המסוגל להכיל את מספר כלי הרכב בהתאם למספר משתתפי האירוע.

לאחר בחירת הלוקיישן הייחודי שלכם לאירוע, חשוב שתערכו רשימת ציוד מקיפה הכוללת בתוכה את כל פריטי הציוד הנחוצים לכם לצורך הפקת האירוע, החל ממספר מערכות הישיבה הנחוצות לכם, דרך מערכות ההגברה והתאורה ועד לפריטי ציוד למסיבות חתונה.

כמו כן, חשוב לכלול ברשימה פריטי ציוד הנחוצים לכם בהתאם לעונת השנה בה אתם מקיימים את האירוע ובמידת הצורך לכלול ברשימה פריטים כגון: ציוד חימום או קירור בהתאם לעונת השנה.

שימו לב- במתחמי אירוח שונים ברחבי הארץ, המתחם מספק לכם אך ורק את חלל האירוח AS IS והשכרת המקום איננה כוללת את מערכות הציוד השונות הנדרשות לצרכי הפקת האירוע, ולכן, גם במקרים בהם שכרתם חלל גדול לקיומו של האירוע, חשוב שתערכו את רשימת הציוד הנחוצה לכם.

כל מה שחשוב וצריך לדעת על השכרת ציוד לחתונה

השכרת ציוד לחתונה הינו שירות מקצועי המוצע לכם על ידי חברות להשכרת ציוד לאירועים העוסקות ומתמחה בנושא.

חברות אלו מחזיקות מלאים גדולים של ציוד הכולל בין היתר: השכרת אוהלים לאירועים, מערכות ציוד לקייטרינג, מערכות ישיבה מכל סוג ובכל סדר גודל, לרבות, פינות ישיבה אלטרנטיביות, מערכות מולטימדיה לאירועי חתונה כגון:

מערכת הגברה, מערכת תאורה, השכרת מסך למקרן, מערכות אירוח וכלי הגשה, פתרונות הצללה, ציוד מקצועי לחימום/קירור מזון, ציוד למסיבות חתונה ועוד מגוון רחב של פריטי ציוד המותאמים עבורכם בהתאם לתנאי המקום בו בחרתם לקיים את האירוע, העונה בה בחרתם לקיים את האירוע, מספר המשתתפים באירוע ופרמטרים מקצועיים נוספים המבטיחים לכם שברשימת הציוד המקיפה לא יחסר אף פריט הנלווה לחוויית האירוח באירוע.

לנוכח חשיבותו של הציוד בכל הנוגע לאירועי חתונה המתקיימים במסגרת הפקה עצמאית מחוץ למתחמי האירוח השונים, חשוב לבחור בחברה מנוסה ומקצועית בתחום השכרת הציוד לאירועים.

mail-ico

או דרך המייל

[email protected]
phone-ico

אפשר גם בטלפון

09-7446111

פנו אלינו לקבלת הצעה אטרקטיבית

    phone_bar_img

    חייג

    banner_bar_img

    צ'אט בוואטספ

    waze_bar_img

    נווט בווויז