אנחנו כאן, כדי לייעץ, לעזור ולתת שירות!

חיפוש יעזור לך למצוא את מה שאתה מחפש

איך לשלב שולחנות משחק באירוע

שולחנות משחק לאירועים הם למעשה הגדרה רחבה לכל סוגי משחקי השולחן אותם ניתן לשלב באירועים ומסיבות. שולחנות המשחק מותאמים גם לאירועים ומסיבות בהם קהל המשתתפים מורכב כולו מ- ילדים וגם באירועים ומסיבות בהם קהל המשתתפים מורכב מבני נוער וקהלים בוגרים יותר.

שולחנות המשחק המוצעים לכם לאירועים ומסיבות לילדים ובני נוער כוללים בין היתר: שולחנות סנוקר, שולחנות הוקי-אוויר, שולחנות כדורגל, שולחנות טניס שולחן ועוד היצע מגוון של שולחנות משחק להשכרה לכל אירוע ולכל מסיבה.

מגוון רחב של שולחנות משחק לאירוע במקום אחד!

אצלנו ב-אלי לוי, חברה להשכרת ציוד לאירועים, תוכלו ליהנות מהיצע מגוון ואיכותי של שולחנות משחק לאירועים ומסיבות. השכרת שולחנות משחק באמצעותנו מאפשרת לכם ליהנות גם מסוגי שולחנות משחק שונים לאירוע או למסיבה וגם מפתרונות שינוע, התקנה והרכבה השולחנות ועמדת המשחקים במידת הצורך.

כמו כן, תוכלו למצוא אצלנו מגוון רחב של ציוד למסיבות במסגרת שירותי השכרת ציוד לאירועים ומסיבות המוצעים על ידינו.

טיפים ורעיונות לשילוב שולחנות משחק במהלך האירוע-מסיבה

שילוב שולחנות משחק באירוע/מסיבה הינה פעולה אותה מומלץ לקיים לאחר שהגדרתם לעצמכם את מטרות ואופי האירוע ולאחר שבדקתם מהו הגיל הממוצע של משתתפי האירוע ומהו מספר המשתתפים בו.

כמו כן, אנו ממליצים לכם לבדוק את גודל השטח העומד לרשותכם לצרכי הצבתם של שולחנות המשחק במקום בו אתם עתידים לקיים את האירוע. להלן מספר טיפים ורעיונות למטרות שילובם של מספר שולחנות משחק במהלך האירוע-מסיבה:

♦ במידה ומדובר באירוע בו קהל היעד העיקרי הינו ילדים ו/או בני נוער, אנו ממליצים לכם לפזר את שולחנות המשחק בכל שטח המקום בו מתקיים האירוע וזאת על מנת לייצר מעין מסלול לשולחנות המשחק.

♦ במקרים בהם מדובר באירוע המשלב בין קהל מבוגר לקהל ילדים ו/או בני נוער, אנו ממליצים לכם למקם את כל שולחנות המשחק באזור אחד וזאת על מנת ליצור מרחב ייעודי לילדים באירוע.

♦ באירועים בהם משתתפים יותר מ-100 איש (שרובם ילדים), אנו ממליצים לכם לשלב מספר שולחנות מספר מאותו סוג וזאת על מנת לאפשר למספר גדול יותר של משתתפים ליהנות מעמדת המשחקים באותה עת.

מה חשוב לבדוק לפני ששוכרים שולחנות משחק לאירוע?

על מנת ליהנות בצורה המיטבית ביותר משולחנות המשחק באירוע, אנו ממליצים לכם לבדוק טרם השכרת השולחנות את הפרמטרים הבאים:

♦ הקפידו לבדוק את גודל שולחנות המשחק ואת אופן הרכבתם – ישנם שולחנות משחק לאירועים המותאמים לילדים וישנם שולחנות המותאמים למבוגרים, כאשר ההבדלים ביניהם נובעים בין היתר מגובה השולחן.

כמו כן, בדיקת מידות השולחן חיונית לצרכי תכנון המקומות הייעודיים בהם יותקנו השולחנות.

♦ מצב השולחנות – הקפידו לבדוק את תקינות השולחנות ובדקו האם שולחנות המשחק המוצעים לכם אינם פגומים או שחסר בהם חלקי משחק.

♦ השוו מחירים – ערכו סקר מחירים בין מספר חברות העוסקות ומתמחות בנושא השכרת שולחנות משחק לאירועים ומסיבות.

חשוב לציין שהמחיר משתנה בהתאם למספר פרמטרים מקצועיים כגון: היקף שולחנות המשחק הנחוצים לכם, המקום בו אתם מקיימים את האירוע, ניוד ושינוע השולחנות למקום האירוע, התקנת שולחנות המשחק במקום האירוע וכדומה.

מחפשים אחר שולחנות משחק לאירועים או מסיבות? אצלנו בחברת אלי לוי- השכרת ציוד לאירועים, תוכלו ליהנות משירות השכרת שולחנות משחק לכל סוגי האירועים במקום אחד.

שירותי ההשכרה שלנו כוללים: הובלה ושינוע, התקנה ופירוק ותפעול שולחנות משחק במהלך האירוע על ידי צוות טכני מקצועי.

mail-ico

או דרך המייל

[email protected]
phone-ico

אפשר גם בטלפון

09-7446111

פנו אלינו לקבלת הצעה אטרקטיבית

    phone_bar_img

    חייג

    banner_bar_img

    צ'אט בוואטספ

    waze_bar_img

    נווט בווויז