השכרת ציוד למסיבות פורים

"חג פורים חג פורים חג גדול לילדים" וגם למבוגרים, שאוהבים לציין את חג הפורים במסיבות חסרות תקדים.

אין ספק כי אחד החגים השמחים ביותר במדינת ישראל הוא חג הפורים, זהו יום בו חוגגים עדלאידע ובצדק.

בחג הפורים יכול כל אדם להפוך לכמה שעות בודדות למי שהוא היה רוצה להיות באמצעות תחפושת יצירתית (פחות או יותר).

יש מי שמוזמן למסיבת פורים על גג הבניין, אחרים מוזמנים למסיבת פורים בחצר הבית, יש את אלו שמעדיפים לצאת למועדונים, להיפגש בבתים של החברים אך כך או אחרת, הסיבה למסיבה יוצאת אל הדרך והיא ממש מעבר לפינה.

 החג שמשנה את כללי המשחק

אם השנה החלטתם אתם לארח את כל החברים, בני המשפחה, הקולגות ובכלל, זה הזמן להתארגן בהתאם.

אין ספק כי חג הפורים מאפשר לכל אחד לצאת ולו לרגע אחד מהשגרה ולהפוך את החיים על פיהם ליממה אחת בלבד.

משום שחג הפורים אשר מתקיים בתאריך באדר שנמצא ממש מעבר לפינה, הגיע הזמן לחשוב לא רק על התחפושת שתרכשו או תשאילו, אלא גם על המסיבה שתפיקו.

כל מפיק אירוע גם אם הוא חד פעמי, מבקש שהאירוע אותו הוא מארגן יהיה יחיד במינו, אירוע שיאפשר לכל המשתתפים ליהנות מכל מרכיבי האירוע החל מהאוכל, דרך האלכוהול ועד החברה שמלווה ומכילה את האירוע.

במה צריך להתחשב?

כדי שהאירוע שלכם יהיה מושלם, עליכם לדאוג למספר אלמנטים חשובים, בלעדיהם האירוע שלכם לא יהיה מושלם.

הכנו עבורכם רשימת פרמטרים אותם חשוב לשלב באירוע כבר במהלך התכנון שלו וביניהם:

הדבר הראשון שיש לארגן הוא מקום להפקת האירוע. המקום יכול להיות גג הבניין שלכם, הסלון של דירתכם, הגינה בביתכם (כמובן תלוי במזג האוויר ובתנאי שלא ירד גשם באותו היום) ואתם יכולים לשכור מקום ניטרלי למספר שעות, תמורת תשלום ידוע מראש.

לאחר שגיבשתם לעצמכם את המקום האידיאלי להפקת האירוע, זה הזמן למלא את החלל בכל הציוד הנדרש, וזה אומר, שעליכם לארגן ציוד לאירועים, החל משולחנות, דרך כיסאות ובכלל.

עוד לפני שאתם מארגנים את כל הציוד הנדרש, עליכם להשלים עם מספר המוזמנים שיגיעו למסיבת הפורים.

אם היקף המוזמנים הוא קטן, יכול מאוד להיות שיש לכם את הציוד הנדרש להפקת האירוע, אך אם אתם עתידים להקים אירוע רב משתתפים, סביר שתתבקשו לשכור ציוד למסיבות.

מיד לאחר שתשכרו את כל הציוד הנדרש כדאי שתטפלו באוכל ובאלכוהול שיזרום במסיבה וישמח לבב אנוש.

אתם כמובן יכולים להכין את האוכל בעצמכם אך יהיה זה פשוט יותר לשכור חברת קייטרינג שתארגן לכם אוכל טרי וטעים לאירוע, מבלי שתאלצו לעבוד קשה.

זכרו כי ככל שתקפידו לארגן את האירוע באמצעות ספקים שונים, כך תגיעו רעננים יותר לאירוע ותתעייפו פחות (אם בכלל) במהלך ההכנות. מיד לאחר שתרכשו את האלכוהול ומיד לאחר שתזמינו את הקייטרינג, התחילו לשקול את המוסיקה שתתנגן באירוע, האם אתם רוצים מוסיקה שתכינו מראש ותשמיעו במערכת הביתית שלכם, או האם אתם מבקשים לעצמכם ולמסיבה אותה אתם מפיקים דיג'יי שיהפוך את האירוע לשמח ואיכותי יותר.

 אז איך מארגנים את הכל?

אם התחלתם להיכנס ללחץ ובין השכרת שולחנות לחיפוש האלכוהול הלכתם לאיבוד, זכרו את אלי לוי השכרת ציוד לאירועים.

באמצעות אלי לוי אתם מסודרים, וזאת משום שהוא יארגן לכם את כל שאתם זקוקים לו, החל מהשולחנות והכיסאות, דרך הקייטרינג והברמן ועד מיזוג אוויר או פטריות חימום (בהתאם לתחזית מזג האוויר).

כל עוד אתם יודעים מה אתם מחפשים (וגם אם לאו), צרו קשר עם אלי לוי, סכמו על הציוד המלא לו אתם זקוקים וביום הנקוב והשעה שסגרתם, יגיע עד אליכם הציוד, כשהוא תקין ואיכותי.

בדיוק באותו האופן יתבצע איסוף הציוד – אתם תודיעו לחברה אודות שעת האיסוף וזו תגיע לאסוף את הציוד בהתאם.

לסיכום, חג פורים (אולי החג השמח ביותר בשנה) נמצא ממש מעבר לפינה ועל כן אין זמן טוב יותר מהיום ומחר כדי לארגן את המסיבה.

כדי להפוך את האירוע למושלם, עליכם לחשוב על כל הפרטים (הקטנים והגדולים גם יחד) ולא לפסוח על מציאת החברה הטובה ביותר, דרכה תשכרו את כל הציוד הדרוש לכם לאירוע.