אנחנו כאן, כדי לייעץ, לעזור ולתת שירות!

חיפוש יעזור לך למצוא את מה שאתה מחפש

השכרת ריהוט לאירועים בלתי נשכחים

ציוד לאירוע מהווה חלק חשוב ומרכזי בתשתית שלו.

לאיכות הציוד, לכמותו, לטקסטורה ולמרקם שלו, לצבעיו, לאופן שבו הוא מונח במתחם האירוע- לכל אלה השפעה מכרעת על הצלחתו.

לכן, השכרת ריהוט לאירועים כדאי שתתבצע אצל מומחים.

שילוב מנצח של ידע, מקצועיות, ניסיון, תודעת שירות לקוחות ומחויבות בלתי מתפשרת לספק להם את מבוקשם הופכים את חברתנו לחברה שלבד מאספקת המוצרים והשירות מעניקה ללקוחות ערך מוסף חשוב וחיוני: המלצות וייעוץ המאפשרים להם בחירה מושכלת בציוד ייעודי המתאים לסוג האירוע, למיקומו, למספר המשתתפים בו ולמאפיינים נוספים.

העצות הניתנות לכל לקוח שיוצר קשר מאפשרות להבין את הצרכים והרצונות תוך כדי שיג ושיח עמו.

השכרת ריהוט לאירועים בכל מקום ובכל זמן

לכמות הציוד, לטיבו ולאיכותו עשויים להיות השפעה מכרעת על הצלחת האירוע.

העדר מקומות ישיבה מספיקים או ישיבה על כיסאות לא מתאימים, מחסור בשולחנות, הצללה שאינה מצליחה את כל מתחם האירוע וכיוצאים באלה ליקויים עלולים להעכיר את מצב הרוח, להעיב על אווירה ובשורה התחתונה "לחרב" את האירוע.

לכן כה משמעותית היא הבחירה בחברה שמספקת ציוד איכותי לכל מתווה של אירוע על פי הגדרה ואפיון מדויקים של הצרכים והדרישות.

חלק בלתי נפרד מהשירות של החברה הוא ליווי צמוד לכל אורך הדרך תוך מיצוי כל אפשרות וכל סיכוי לתת מענה גם לבקשות, אשר על פניהן נשמעות בראשונה כבלתי מתקבלות על הדעת או כבלתי אפשרויות לביצוע.

לפני ששוכרים ריהוט לאירוע חשוב לתכנן אותו בקפידה ולהידרש אל כל ההיבטים בו.

כאשר שוכרים, לדוגמה, כיסאות ושולחנות לאירוע שהאוכל בו יוגש לאנשים היושבים סביב שולחנות ערוכים, רצוי ומומלץ לשכור כיסאות ושולחנות חזקים, יציבים, מעוצבים ואסתטיים;  כאשר מתכננים, למשל, אירוע בחיק הטבע, במקום חשוף לחלוטין, בעיצומו של חום יולי- אוגוסט, חשוב לשכור אמצעי הצללה אפקטיבי, שיאפשר את קיומו של האירוע באופן שבו לא ייחשף איש מהמשתתפים בו לשמש ובכך ניתן יהיה לקיים את האירוע ללא "הפרעת טבע".

חשיבותה של בחירה מושכלת

לאיכות הציוד ולכמותו יש השפעה רבה יותר מכפי שרבים נוטים להניח או לשער.

הצלחתם של אירועים רבים לא רק קשורה לטיב הציוד אלא מותנית בו. יש דברים שהם בבחינת "ערכי הליבה" של האירוע- ציוד מתאים נמנה עמם.

מכאן נובע הצורך, שאי אפשר להפריז בחשיבותו, לתכנן את הציוד שיידרש לאירוע במחשבה תחילה ולהתבסס על חוות דעת מקצועית של ספקי ציוד.

ניסיון רב ומגוון באספקת סוגים רבים של ציוד לאירועים במתכונות שונות, במקומות שונים, רשמיים ושאינם רשמיים, חגיגיים ו- להבדיל- עצובים, מקנים לנו את האפשרות (ודאי גם את הזכות) לספק לכל לקוח ייעוץ המותאם באופן אישי למתווה הייחודי של האירוע שהוא מתכנן.

יש דברים שהעדר ניסיון אינו מאפשר כלל להידרש אליהם אבל הם עשויים להתברר כבעלי תרומה מכרעת להצלחת האירוע.

לקוחות לא מעטים- בלשון המעטה- ששכרו אצלנו ציוד לאירוע שקיימו נוכחו בכך לאחר שהייעוץ שקיבלו מאתנו סייע להם לצייד את האירוע שלהם בכל מה שהיה הבסיס  להצלחתו, לשביעות רצונם של המשתתפים בו, לרווחתם ואף להנאתם.

ריהוט שימושי ואפקטיבי לאירועים שונים

השכרת ריהוט לאירועים שונה בתכלית השוני משכירת ריהוט למתחם מגורים או אף למשרד.

המחשבה המונחת ביסוד המחשבה של ספקי ריהוט (אנחנו)  כמו גם של לקוחותיו (אתם) היא מחשבה פרקטית. מעשית. שימושית. ריהוט לאירוע אמור להיות ריהוט אפקטיבי. יש לו תפקיד. יש לו ייעוד.

ריהוט איכותי וצבעוני בעל מרקמים מגוונים מוסיף ותורם צבע ואף יוצר אווירה נעימה וחמימה, אבל, כאמור, עיקרו – לתת מענה לצורך ולרצון של אנשים המשתתפים באירוע, לאפשר להם לבלות וליהנות בו במשך כל האירוע, ליצור עבורם את כל מתחם האירוע כאזור נוחוּת.

חברתנו מאומנת ומיומנת במתן פתרונות ייעודיים לכל הלקוחות העורכים אירועים. יש לנו הכבוד, הזכות והעונג לשרת אתכם ולהציע לכם מגוון עשיר של ציוד לאירועים שלכם.

מוזמנים ליצור קשר ונשמח לעמוד לרשותכם.

mail-ico

או דרך המייל

[email protected]
phone-ico

אפשר גם בטלפון

09-7446111

פנו אלינו לקבלת הצעה אטרקטיבית

    phone_bar_img

    חייג

    banner_bar_img

    צ'אט בוואטספ

    waze_bar_img

    נווט בווויז