אנחנו כאן, כדי לייעץ, לעזור ולתת שירות!

חיפוש יעזור לך למצוא את מה שאתה מחפש

השכרת שולחן בר

השכרת שולחן בר מתאימה לכל סוג של אירוע אשר מתקיים בחוץ, בין אם מדובר באירוע קטן ואינטימי או באירוע גדול, מרובה משתתפים. כמו כן, שירותי השכרת שולחן בר יבטיחו לכם ראש שקט ואירוע ייחודי ונוח יותר עבור האורחים שלכם. שולחן בר מספק פתרון אפקטיבי ומעוצב עבור האורחים שלכם ועבור מקום לנשנש, לשתות ולשוחח. מדובר על פתרון מושלם עבור ארוחה קלילה, או משקה. בנוסף, השכרת שולחן בר יכולה להתאים גם בתור חוצץ בין חללים שונים באירוע בעקבות הגובה שלו. ניתן לראות כי השכרת שולחן בר מתאימה בעיקר לאופי קליל של אירועים ולאורחים צעירים. חברת א.לוי השכרת ציוד לאירועים הוקמה בשנת 1999 ואוחזת במוניטין נחשב למעלה מ – 20 שנה. א.לוי השכרת ציוד לאירועים   מתמחה בשירותי השכרת שולחן בר לאירוע, השכרת שולחן בר לאירועים, השכרת שולחן מרובע ומספקת מגוון של ציוד לאירועים כגון: שולחנות, השכרת כסאות פלסטיק, כיסאות עץ, ישיבה אלטרנטיבית, מאווררים, מפות, השכרת שולחנות בר, כסאות בר, שולחנות אבירים ועוד.

השכרת שולחן בר לאירוע

השכרת שולחן בר לאירוע מביאה עימה אפשרויות רבות ומגוונות. כיום ניתן למצוא סגנונות ועיצובים שונים של שולחנות בר. ראשית, עליכם לבחור את הצורה המועדפת עליכם, האם מדובר בשולחן עגול או אולי דווקא מרובע, קטן, או גבוה. בנוסף, חשוב במיוחד להבין מה הוא שטח האירוע ולחשב אותו בהתאם ואת כמות הציוד הנחוצה. כמו כן, ישנו הבדל משמעותי בין אירוע בו יש קייטרינג והאורחים אוכלים, לבין אירוע אשר מתבסס על משקאות בלבד. הבדל זה בא לידי ביטוי בהשכרה של כיסאות, כאמור, כאשר אוכלים צריך כיסאות סביב השולחן, ולכן נדרש יותר ציוד. כך או אחרת, הקפידו על חברה מקצועית, מנוסה, אשר מתמחה בתחום.

השכרת שולחן בר לאירועים

שירותי השכרת שולחן בר לאירועים הפכו למבוקשים במיוחד באירועים רבים ברחבי הארץ. מדובר על שירות אשר מתאים בעיקר לאירועים אשר מתקיימים בחוץ, תחת כיפת השמים, בגינה, בטבע, בים וכו׳, שולחן בר יכול לשדרג כל אירוע ולהפוך אותו למזמין, אסתטי וייחודי יותר.

השכרת שולחן מרובע

חברת א.לוי השכרת ציוד לאירועים הינה חברה מקצועית אשר מתמחה בשירותי השכרת שולחן מרובע ונוסדה בשנת-1999 ומאז מחזיקה במוניטין יציב.

mail-ico

או דרך המייל

[email protected]
phone-ico

אפשר גם בטלפון

09-7446111

פנו אלינו לקבלת הצעה אטרקטיבית

    phone_bar_img

    חייג

    banner_bar_img

    צ'אט בוואטספ

    waze_bar_img

    נווט בווויז