אנחנו כאן, כדי לייעץ, לעזור ולתת שירות!

חיפוש יעזור לך למצוא את מה שאתה מחפש

חשיבות השכרת המפות לאירוע

עומדים לקיים אירוע פרטי או עסקי בזמן הקרוב? זה הזמן לדעת הכול על חשיבותו של אחד מהפרטים הקטנים-גדולים של האירוע…מפות השולחן!

אירועים פרטיים או עסקיים המתקיימים במתחמי אירוח מסודרים ו/או במקומות פתוחים כגון:  מרחבי טבע, חצרות בתים פרטיים וכדומה, מחייבים אתכם להתייחס למכלול האלמנטים העיצוביים המרכיבים את האירוע, החל מעיצוב החלל המרכזי של המקום בו בחרתם לקיים את האירוע ועד לפריטי הדקורציה הקטנים ביותר דוגמת מפות השולחן.

בעיצוב אירועים, בדומה לכל מלאכת עיצוב אחרת, הפרטים הקטנים הם אילו היכולים לעשות את ההבדל בין עיצוב מושך את העין לבין עיצוב בנאלי ושגרתי.

מפות שולחן המונחות על גבי שולחנות האירוח במקום בו אתם עתידים לקיים את האירוע, מהוות את אחד מהאלמנטים הדקורטיביים הקטנים ביותר היכולים לחולל עוברכם את השינוי העיצובי הגדול.

השכרת מפות לאירוע – למי זה מומלץ?

השכרת מפות לאירוע מומלצת לכל אחד ואחת מביניכם העתיד לקיים אירוע פרטי או עסקי כזה או אחר בזמן הקרוב.

במתחמי אירוח מסודרים, תוכלו אומנם למצוא קולקציית מפות המותאמות לסגנונות העיצוב המרכזי של החלל, אך גם במקרים בהם אתם עתידים לקיים את האירוע במתחם אירועים מסודר, אנו ממליצים לכם לבחון את קולקציית המפות המוצעת לכם על ידי חברות העוסקות ומתמחות בהשכרת פריטי ציוד שונים לאירועים.

ברוב המקרים, תוכלו למצוא בין פריטי קולקציית המפות המוצעות לכם על ידי חברות אלו, מגוון רחב של מפות שולחן מרשימות ומרהיבות היכולות לשדרג כל סידור ועיצוב שולחן במתחם.

לאילו מביניכם העתידים לקיים את האירוע במקומות פתוחים או בחצר הבית וכדומה, אנו ממליצים לכם לכלול את מפות השולחן ברשימת הציוד הנדרשת לכם להשכרה לצורך קיומו של האירוע, ולבחור במפת השולחן לאחר שהגדרתם את צרכי העיצוב הנדרשים לכם ולאחר שבחנתם את מערכות האירוח השונות העומדות לרשותכם להשכרה.

חברות להשכרת ציוד לאירועים, מספקות לכם כיום מגוון הולך וגדל של פריטי ציוד הנחוצים לכל מרכיבי האירוח השונים, החל משירותי השכרת כסאות לאירועים ושירותי השכרת שולחנות לאירועים, דרך שירותים השכרת אוהלים לאירוע ועד להשכרת מערכות סכו"ם, מערכות הגשה ואפילו מפות שולחן המותאמות לעיצוב הכללי בו בחרתם לעצב את המקום בו אתם עתידים לקיים את האירוע.

חברות מובילות בתחום השכרת ציוד לאירועים, מעמידות לרשותכם קולקציית מפות עשירה ומגוונת המשלבת בין מפות ניילון חד פעמיות לבין מפות שולחן רב פעמיות המיוצרות מבד ותחרה.

מפות השולחן האקסקלוסיביות יאפשרו לכם לשדרג את שולחנות האירוח באירוע ויעניקו מימד של יוקרה ואם אתם רוצים ללכת עם היוקרה עד הסוף אז מומלץ לבצע השכרת רכב יוקרה לאירוע.

של שולחן ושולחן ובכך הן יכולות לעשות את ההבדל בין עיצוב אירוע מושך את העין לבין עיצוב סטנדרטי, רגיל ודי- משעמם.

את מפות השולחן יש להתאים כמובן לגודל שולחנות האירוח באירוע ולעיצוב הכללי של החלל בו אתם עתידים לקיים את האירוע.

בנוסף למפות השולחן האקסקלוסיביות הכוללות בתוכן עיטורים מיוחדים, תוכלו ליהנות כיום גם ממפות שולחן מודפסות עליהן ניתן להדפיס כיתובים ותמונות שונות הקשורות לאופיו הקונספטואלי של האירוע.

מפות אלו הן מפות המיוצרות מחומר המכונה שמשונית והן ניתנות להדפסה בצבע.

מפות אלו הן מהוות מפות שולחן אידיאליות לאירועים עסקיים ואירועי קידום מכירות והן יכולות להפוך כל שולחן אירוח באירוע לשולחן ממותג.

חברות מובילות העוסקות ומתמחות בהשכרת ציוד לאירועים, מחזיקות ברשותן היצע גדול ומרשים של מפות שולחן היכולות להתאים לכל אירוע אותו אתם מקיימים, בין אם מדובר באירוע פרטי לבני המשפחה המורחבת אותו אתם מקיימים בסלון הבית או בחצר, בין אם מדובר באירוע עסקי המתקיים במשרדי החברה ובין אם מדובר באירועים בטבע או בכל מקום אחר.

mail-ico

או דרך המייל

[email protected]
phone-ico

אפשר גם בטלפון

09-7446111

פנו אלינו לקבלת הצעה אטרקטיבית

    phone_bar_img

    חייג

    banner_bar_img

    צ'אט בוואטספ

    waze_bar_img

    נווט בווויז