אנחנו כאן, כדי לייעץ, לעזור ולתת שירות!

חיפוש יעזור לך למצוא את מה שאתה מחפש

מה ההבדלים בין השכרת ציוד בחורף לקיץ?

הבדלי מזג האוויר בין הקיץ לחורף, גורמים בהתאמה להבדלי קונספט באירועים, בין אם זוהי חתונה, בר או בת מצווה וכיוצא בזאת.

אם החלום שלכם הוא לצעוד בשמלת כלה על המדשאה בין העצים ובסמוך לבריכה, כנראה שתאלצו להתחתן באביב או בקיץ.

חשוב להבין כי אירוע חורף אל מול אירוע קיץ, גורר איתו הבדלים רבים ומהותיים שיכולים לעיתים להסתכם בבחירת מקום האירוע ולהמשיך להבדלים מהותיים נוספים, לרבות הביגוד שיעטה את גופכם במהלך האירוע, המשקאות אותם תגישו לאורחים, והריהוט שישמש אתכם במהלך האירוע.

כל עוד אתם מתכננים את האירוע ולא סגרתם על תאריך מדויק וגם אם סגרתם על תאריך ספציפי, אפשרו לנו להעניק לכם מידע אודות הציוד אותו אתם עתידים להשכיר לאירוע.

כך תשכרו ציוד לאירוע

כדי לעשות לכם סדר בבלגן וכדי שתדעו לשערך את העלויות הצפויות לכם באירוע מבחינת הציוד שעליכם לשכור, נגבש רשימה לציוד המתאים לחורף ולקיץ.

לאחר שתדעו באיזו עונה אתם עורכים את האירוע, כך תדעו איזה ציוד עליכם לשכור וכפועל יוצא תוכלו לחשב לערך את עלות הציוד.

קחו בחשבון כי בחורף מעבר לכיסאות והשולחנות, יהיה עליכם לשכור פטריות חימום כדי שלא יהיה לאורחים קר, השכרת אוהלים סגורים אם החלטתם לערוך את האירוע בחוץ ולעיתים אף תתבקשו לשכור שטיחים בסגנונות מגוונים, אותם תניחו על רצפת המקום.

אם הקיץ הוא הזמן האולטימטיבי עבורכם, הרי שנכון לכם לקחת בחשבון שתתבקשו לשכור מאווררים, מצננים, שמשיה שתגן על האורחים מפני השמש ועוד.

כמה עולה לשכור ציוד לאירוע

אחת השאלות השכיחות הן, כמה יעלה לכם לשכור ציוד לאירוע אותו אתם מתכננים.

התשובה אינה חד משמעית, משום שהיא מסתעפת לכמה פרמטרים וביניהם כמות האורחים – כך תאלצו לשכור פחות או יותר ציוד, למיקום בו אתם מתכננים להפיק את האירוע – אם המקום הוא סגור הרי שהציוד יהיה מינימאלי אם בכלל אך אם האירוע מתקיים בחוץ, תאלצו לארגן את המקום ולאבזר אותו בסך הציוד.

יש ציוד לאירועים שנכון לשכור גם בחורף וגם בקיץ ללא הבדל ובין היתר שולחנות וכיסאות אך כאמור ישנו ציוד אשר מתאים לקיץ בלבד ומאידך יש ציוד שמתאים לחורף בלבד.

אם אתם מפיקים אירוע עצמאי והוא עתיד להתנהל בחוץ, בין אם זה בגינת ביתכם ובין אם זה בטבע, שקלו לקחת מארגנת אירועים אשר תשכיל לעצב את מקום האירוע שלך.

מארגנת האירועים תדע לא רק לשכור את הציוד האולטימטיבי עבור האירוע שלכם, כזה שיהפוך אותו למושלם, אלא היא תדע במקביל למצוא את המקומות בהם התשלום יהיה משתלם לכל הדעות.

לסיכום – אם החלטתם לארגן אירוע בקיץ או בחורף, חשוב להכין מבעוד מועד רשימת ציוד מוקפדת בהתאמה מלאה לאופי האירוע, למוזמנים ולתקציב העומד לרשותכם וכל זאת בהתאמה מלאה לעונה בה מתקיים האירוע.

mail-ico

או דרך המייל

[email protected]
phone-ico

אפשר גם בטלפון

09-7446111

פנו אלינו לקבלת הצעה אטרקטיבית

    phone_bar_img

    חייג

    banner_bar_img

    צ'אט בוואטספ

    waze_bar_img

    נווט בווויז