אנחנו כאן, כדי לייעץ, לעזור ולתת שירות!

חיפוש יעזור לך למצוא את מה שאתה מחפש

השכרת ציוד לאירועים – כל מה שאתם צריכים לדעת

אם אתם בוחרים להפיק אירוע בכוחות עצמכם, תוך ויתור על התענוג הכרוך באולם או גן אירועים, הרי שיהיה עליכם לשכור את הציוד, לדאוג לאוכל ואף לשרת את האורחים ולדאוג לרווחתם.

כדי שלכל הפחות תגיעו מוכנים בכל הקשור לציוד, ריכזנו עבורכם את הפרמטרים החשובים שעליכם לקחת בחשבון' שימו לב, כי לכל אחד מהפרמטרים שיצוינו בהמשך, יש חשיבות נעלה בהצלחת האירוע ועל כן חשוב לקחת כל אחד מהם ברצינות יתרה.

מצעד הפרמטרים החשובים ביותר לקראת האירוע אותו אתם מארגנים

השכרת ציוד לאירועים מחברה המתמחה בכך, אומנם נשמעת משימה פשוטה שלא צריך להשקיע בה מעבר לבחירת הציוד, אך המציאות שונה בתכלית. על מנת שהציוד אותו אתם שוכרים יתאים בדיוק מוחלט לאופי ורמת האירוע שלכם, נכון להקפיד על הקריטריונים הבאים:

מחיר

כמו בכל תחום, גם בתחום השכרת ציוד לאירועים, מגוון החברות הוא רב וכך גם טווח המחירים שכל חברה מציעה הוא רחב.

היה ואתם מבקשים לקבל ציוד איכותי שילווה אתכם באירוע ובמקביל אתם רוצים להימנע בשל כך מגירעונות, נכון שתשקיעו מעט בחיפוש ותערכו סקר שוק, הרשו לנו לספר לכם כי, בין כל החברות בשוק הישראלי, ישנן חברות שמספקות ציוד איכותי בעלות הגיונית, שמתאימה לכל כיס,לעולם אל תתפשרו ו/או תסגרו דיל עם החברה הראשונה שאתם נתקלים בה, ערכו סקר שוק מקיף ורק אחר כך סגרו חוזה והשכירו את הציוד.

מיקום החברה

נכון, מדינת ישראל היא מדינה קטנה מאוד, אך אף על פי כך, לא נכון לשכור ציוד מחברה שממוקמת בדרום, באם האירוע אותו אתם מתכננים מופק בצפון ואין זה משנה פערי המחירים, האיכויות או השירות.

השכרת ציוד מתקיימת כמעט בכל אזור בארץ ובין היתר, ניתן לבצע השכרת ציוד לאירועים בשרון מחברה מתמחה, ולעיתים יש יותר מחברה אחת שיכולה לספק לכם שירות ועל כן גם במקרה זה כדאי לבחון היטב את השוק ואת החברות השולטות בו.

איכות הציוד

כל מארגן אירוע נזקק לציוד שונה, בין אם זה השכרת אוהלים, שולחנות, כיסאות, צלחות, סכום וכיוצא בזאת.

בבואכם לשכור את הציוד הנדרש לכם, ראוי שבשלב הראשון תערכו רשימה מדויקת של סך הציוד לו אתם זקוקים ורק לאחר מכן תתחילו לחפש את החברה ממנה תבצעו את ההשכרה, חשוב להקפיד על איכות הציוד ולוודא כי החברה אל מולה אתם עובדים, משכירה ציוד איכותי שמיש ותקין וכמובן ציוד שמותאם באופן מדויק לאירוע אותו אתם מתכננים.

על הציוד אותו אתם מקבלים להיות נקי למשעי ולשם כך יש לבחור בחברה איכותית אשר מספקת ציוד איכותי (תקין ונקי גם יחד).

צוות מקצועי

כמו בכל חברה איתה אתם רוקמים יחסים, יש לוודא מבעוד מועד כי היא מצוינת בשירות אותו היא מעניקה ללקוחותיה. לא כל חברה מכירה את הסטנדרטים הגבוהים להם מצפים הלקוחות, אך כל עוד יש לכם סטנדרטים ידועים מראש, אל לכם לוותר עליהם.

דאגו לכך שכבר מתחילת הדרך אתם מקבלים שירות איכותי, מידי צוות מקצועי, על הצוות להתייחס אליכם כראוי, לדאוג לכל הצרכים שלכם ולהיות מספיק מנוסה, כדי להתאים לכם את הציוד לו אתם זקוקים.

עיצוב

 לכל חברה, ציוד בעל עיצוב ויוקרה משתנה. עליכם לוודא כי החברה דרכה אתם עתידים לבצע את ההשכרה, אכן מחזיקה בציוד בעל העיצוב הרצוי לכם וזה שיתאים לאופי האירוע.

היה ולחברה ציוד, אך לא כזה שמעוצב בהתאם לסטנדרטים אותם הצבתם להצלחת האירוע, נכון שתפנו אל חברות נוספות ותשתדלו להשיג את הנדרש לכם.

כל הציוד תחת קורת גג אחת

על מנת לייעל את תהליך הפקת האירוע, חשוב לשכור את כל הציוד מחברה אחת ולא להתפזר ולשכור ציוד ממספר חברות במקביל. היה ואתם מוצאים חברה בה יש את סך הציוד אותו אתם מחפשים, תנו לה עדיפות על פני מספר חברות שמכל אחת תיקחו חלק מהציוד.

לסיכום

כל עוד אתם מבקשים להפיק אירוע בכוחות עצמכם, או אם אתם בתחילת דרככם כמפיקי אירועים, כדאי שתלמדו ותבינו כיצד הכי נכון ומקצועי לשכור את הציוד שלכם לאירוע הקרב ובא וזאת כדי שהאירוע יהיה מושלם ואיכותי – בדיוק כפי שאתם מבקשים לעצמכם. כל עוד תקפידו להכיר את התחום, כך תצליחו להשיג את הציוד האיכותי ביותר בעלות ההגיונית ביותר.

mail-ico

או דרך המייל

[email protected]
phone-ico

אפשר גם בטלפון

09-7446111

פנו אלינו לקבלת הצעה אטרקטיבית

    phone_bar_img

    חייג

    banner_bar_img

    צ'אט בוואטספ

    waze_bar_img

    נווט בווויז