אנחנו כאן, כדי לייעץ, לעזור ולתת שירות!

חיפוש יעזור לך למצוא את מה שאתה מחפש

השכרת ישיבה אלטרנטיבית

ריהוט אלטרנטיבי הוא ריהוט המתאים לאירועי חוץ וכזה המאפשר ישיבה נוחה ונעימה ברמה גבוהה במיוחד.

בין סוגי הריהוט להשכרה נמצא השכרת ספות ישיבה עם כריות, השכרת כסאות בר, השכרת פופים גדולים ונעימים, השכרת כריות ענק, השכרת מחצלות (ניתן לשלב כריות), השכרת אוהלים וכמובן כל הקשור בריהוט מהאספקט של ציוד לאירועים.

מפיקי ובעלי אירועים המתקיימים בסביבת החוץ, השואפים לשלמות בכל הקשור בריהוט, יבצעו השכרת ריהוט מחברה מוכרת ומקצועית. חשיבות החברה המשכירה היא אקוטית וזו שתקבע את טיב האירוע מבחינה אסתטית של הריהוט וגם הבנה מלאה של צרכי הריהוט עבור האירוע.

יחד עם זאת, בעת השכרת ישיבה אלטרנטיבי חשוב מאוד להקפיד על מספר דברים על מנת לצלוח את האירוע על הצד הטוב ביותר ולהסיר כל חשש כי לא יהיו מספיק פינות ישיבה.

הטיפים שלנו:

כמויות – על מנת להצליח לבצע השכרת ריהוט והשכרת ישיבה אלטרנטיבי על הצד הטוב ביותר, חשוב מאוד לדעת כמה אורחים עתידים להגיע. הגעה למצב בו אין מספיק מאלמנט אחד מכלל רשימת ציוד לאירועים, עלולה להיות חוויה לא נעימה, במיוחד עבור בעלי האירוע – לכן השתדלו להימנע מכך.

זמנים – כאשר בצעתם השכרת ישיבה אלטרנטיבי, הקפידו לוודא כי התאריכים שנקבתם בהם נכונים ווודאו כי הריהוט אכן יגיע בזמן הנכון.

מעבר לתאריכים, נקבו גם בשעות המדויקות בו תרצו לקבל את הריהוט המושכר ואפשרו לעצמם טווח ביטחון של סידור הריהוט שהוזמן.

זכרו השכרת כסאות בר או פינות ישיבה אלטרנטיביות, אומנם אינה מחייבת זמן התקנה אך בהחלט מחייבת זמן ארגון וסידור.

כריות כריות כריות – שילוב כריות בעת ביצוע השכרת ריהוט אלטרנטיבי היא חשובה לאין שיעור וזאת בעקבות העובדה שחלק מהריהוט הוא על פני הקרקע ולא תמיד נוח לשבת כך שעות.

הכריות, הן לא הכריות המסורתיות אותן מכירים מהבית אלא כריות ענק המאפשרות ישיבה של יותר מאדם אחד עליהן.

ניקיון – שאלו את החברה המשכירה מה רמת הניקיון והמראה הפיזי של הריהוט, אין צורך להרחיב על הצורך בקבלת ריהוט נקי…

לסיכום, בעת ביצוע השכרת ריהוט אלטרנטיבי, הקפידו על חברה מקצועית ובעלת מוניטין, הקפידו על העברת המידע הדרוש כך שהחברה תוכל לאתר את הצרכים ולהתאים לכם את הריהוט המתאים, הן מבחינת צרכים והן מבחינת כמות וכמובן הקפידו על זמני הקבלה והחזרה.

השכרת ישיבה אלטרנטיבי היא אינה דבר של מה בכך מכיוון שכאשר יגיע אורח ולא יהיה לו היכן לשבת, האירוע סביר להניח ויאבד מהצלחתו ואף גרוע מכך. בהצלחה!

mail-ico

או דרך המייל

[email protected]
phone-ico

אפשר גם בטלפון

09-7446111

פנו אלינו לקבלת הצעה אטרקטיבית

    phone_bar_img

    חייג

    banner_bar_img

    צ'אט בוואטספ

    waze_bar_img

    נווט בווויז