אנחנו כאן, כדי לייעץ, לעזור ולתת שירות!

חיפוש יעזור לך למצוא את מה שאתה מחפש

השכרת ציוד לאבלים

כחלק בלתי נפרד מהחיים, מתמודד כל אדם עם פרידה מבן משפחה בשלב זה או אחר של החיים.

על מנת שהאבל יהיה מכובד ומכבד, יש להיערך לכך בהתאם ותוך זמן קצר מאוד, משום שאף אדם אינו מתריע מבעוד מועד על המוות.

כדי לא להגיע למצב בו אתם מתעסקים רבות עם ארגון המקום לקראת האבל, אתם יכולים להתקשר עם חברה להשכרת ציוד ולקחת דרכה את כל אשר אתם זקוקים לו על מנת לארגן את המקום ולהפוך אותו למכבד.

משום שיש כל כך הרבה דברים לארגן לקראת האבל, ובין היתר כיבוד, סוכת אבלים, כסאות פלסטיק, תנורים אם מדובר על תקופה קרה ו/או מאווררים במקרה שהאירוע מתרחש בעונת הקיץ וכיוצא בזאת, כדי להבין איך וממי נכון לשכור את הציוד, המשיכו אתנו.

כיצד בוחרים אוהל אבלים

אתם לא מנוסים בתהליך האבלות וטוב שכך, ועל כן תמיד טוב שיש חברה מקצועית ומובילה בתחומה כמו חברת אלי לוי שיכולה לסייע לכם במידת הצורך וככל האפשר.

על פי רוב תתבקשו לבחור את החבילה לה אתם זקוקים ולקבל עד פתח ביתכם את כל הציוד הנדרש, בין אם זה אוהל אליו יגיעו כל המנחמים, השכרת כיסאות, שולחנות, ואף השכרת ציוד לקייטרינג, כך שתוכלו לכבד את המנחמים כמיטב המסורת בכיבוד ושתייה חמה וקרה גם יחד.

הציוד לרבות האוהל מגיע במידות שונות ומגוונות בהתאם לצורך האישי שלכם, כך שאתם יכולים להזמין ולשכור אוהל קטן, בינוני או גדול ובהתאם שולחנות כסאות וכיוצא בזאת.

השכרת אוהלים מאפשרת לכם לחסוך את פינוי הבית ואת ההתרוצצות לקראת איסוף הכיסאות עליהם ישבו המנחמים שמגיעים גפם הם לפרידה אחרונה מאדם יקר שהלך לעולמו.

ככל שתתעסקו פחות בלוגיסטיקה בירוקרטיה וארגונים כך ייטב לכם ותוכלו להיות מרוכזים באבלכם.

מהרגע בו בחרתם את גודל האוהל ועד הרגע בו האוהל יוקם בחצר ביתכם, לא יעברו מעבר לשעות בודדות ובהתאם לזמנים אותם אתם תכתיבו – ישנן משפחות שיזדקקו לאוהל תוך מספר שעות ואילו משפחות אחרות יבקשו אותו רק ביום למחרת.

מעבר לבחירת האוהלים והציוד, תתבקשו להוביל ולהקים אותם ברחבה שליד ביתכם או בחצר ביתכם אך כל עוד תזמינו מחברת אלי לוי השכרת ציוד, כך תתעסקו פחות בכל הקשור לסוכת האבלים, משום שהחברה היא שתבצע עבורכם את ההובלה ואת הרכבת האוהל לשביעות רצונכם.

היה ופניתם לאלי לוי החברה המובילה בתחום להשכרת אוהלים וציוד לאבלים, הרי שאתם עושים את הדבר הטוב ביותר, משום שתחת קורת גג אחת אתם יכולים לקבל לא רק את האוהל המתבקש אלא גם פטריות חימום, מקררים, מאווררים לבקש השכרת שולחנות בהתאם לכמות האבלים הצפויה, כיסאות ועוד.

אחד היתרונות בחברה מקצועית ובעלת ניסיון, היא העובדה שאתם חסרי ניסיון ולא תמיד יודעים מה נכון לארגן לקראת השבעה ועל מה אפשר לוותר ועל כן חברה מנוסה תדע לכוון ולהדריך אתכם בהתאם ולסייע לכם במקביל לבחור את גודל האוהל והציוד לו אתם זקוקים.

כך תבחרו בחברה הנכונה

אתם זקוקים לאוהל אבלים ולא יודעים דרך מי להזמין אותו?

למרות שאתם נמצאים במצב רגיש ומורכב, אל לכם למהר ונכון להקדיש עוד מספר דקות ועד חצי שעה לטובת העניין ולחפש אחר החברה באופן הבא:

אם הייתם לא מכבר בניחום אבלים ונתקלתם בסוכת אבלים במהלך הביקור, צרו קשר עם המנוחמים שניחמתם ושאלו אותם אודות החברה דרכה הם שכרו את הציוד.

היה והם לא מרוצים פנו לרשתות החברתיות והיעזרו בחוכמת ההמונים – להם אין אינטרסים שיווקיים והם ידעו להכווין אתכם אל עבר החברה שמשרותיה הם נהנו בעבר.

נקודה נוספת וחשובה לא פחות היא לבחון את המחירים ולא לקפוץ על החברה הראשונה אליה פניתם כמו גם לא לסגור עם החברה הזולה ביותר בתחום.

בשעתכם הקשה מגיע לכם שרות איכותי, מקצועי, סובלני ובמחיר הוגן.

mail-ico

או דרך המייל

[email protected]
phone-ico

אפשר גם בטלפון

09-7446111

פנו אלינו לקבלת הצעה אטרקטיבית

    phone_bar_img

    חייג

    banner_bar_img

    צ'אט בוואטספ

    waze_bar_img

    נווט בווויז