אנחנו כאן, כדי לייעץ, לעזור ולתת שירות!

חיפוש יעזור לך למצוא את מה שאתה מחפש

השכרת ציוד לאירועים בטבע

צפו בפינות הישיבות האלטרנטיביות שלנו

אירועים בטבע הפכו בשנים האחרונות לאחד מהטרנדים הכי מיוחדים בענף האירוח והאירועים.

אירועים אלו הם למעשה הגדרה כללית לכל סוגי האירועים המתקיימים במרחבים פתוחים תחת כיפת השמיים, בין אם מדובר באירועים המתקיימים בשמורות טבע וכל לוקיישן אחר בטבע.

אירועים בטבע, בניגוד לאירועים המתקיימים במתחמי אירוח מוסדרים ומסודרים, מחייבים את מפיקי האירוע או בעלי האירוע, להתייחס למגוון רחב של פרמטרים הקשורים להפקת אירועים בתנאי שטח וחוץ, החל מהתייחסות נקודתית לתנאי השטח ותנאי מזג האוויר ביום האירוע, דרך מסלולי הגישה למקום בו מתקיים האירוע ועד לשילובם של כל מרכיבי האירוח הנדרשים לכל אירוע ואירוע בהתאם לאופיו ובהתאם למספר המשתתפים בו.

אירועים בטבע מחייבים את מפיקי האירוע או בעלי האירוע, לשכור למעשה את כל פריטי הציוד הנדרשים להם לצרכי הפקת האירוע, החל ממערכות אירוח וישיבה, דרך מערכות הגברה ותאורה ואף גנרטורים ועד לפריטי ציוד המותאמים לתנאי מזג האוויר העתידים להשתרר במהלך האירוע (בחורף: פטריות חימום ובקיץ צלונים וכדומה).

כמו כן, אירועים בטבע מחייבים השכרת אוהלים לאירועים, השכרת כסאות ושולחנות בהתאם למספר המשתתפים באירוע, השכרת צלניות לאירועים ופריטי ציוד נוספים אותם מומלץ לשכור אך ורק מחברות המתמחות בהשכרת ציוד לאירועים בכלל ולאירועים בטבע בפרט.

את פריטי הציוד השונים לאירועים בטבע, מומלץ לשכור אך ורק לאחר קבלת ייעוץ מקצועי על ידי נציגי החברה עימה אתם מתקשרים לצורך השכרת הציוד ואך ורק לאחר הגדרת המקום הספציפי בו אתם עתידים לקיים את האירוע.

הייעוץ המקצועי אותו תקבלו יאפשר גם לכם לבחור בקפידה את פריטי הציוד הנחוצים לכם ולשכור פריטי ציוד הכרחיים לכל אירוע המתקיים בתנאי חוץ ושטח בהתאם לעונות וחודשי השנה.

על מנת לסייע לכם לבחור את הספק הנכון לצורך השכרת ציוד לאירועים בטבע, ריכזנו עבורכם מספר טיפים מעשיים שיקלו עליכם את הבחירה:

◊ הקפידו לבחור בחברות מנוסות וותיקות העוסקות ומתמחות בהשכרת ציוד לאירועים בכלל ואירועים בטבע בפרט.

◊ הקפידו לבחור בחברות המחזיקות ברשותן מלאי ציוד גדול המותאם לאופי וסוג האירוע אותו אתם עומדים לקיים בטבע.

◊ הקפידו לבדוק האם שירותי החברה כוללים גם ייעוץ מקצועי לצרכי בחירת הציוד המותאם ביותר לאירוע הספציפי אותו אתם עתידים לקיים בנקודה ספציפית (וידועה) בטבע.

◊ הקפידו לבחור בחברות המאפשרות לכם ליהנות גם משירותי שינוע והתקנה של הציוד אל המקום ובמקום בו אתם עתידים לקיים את האירוע בחיק הטבע.

◊ הקפידו לבחור בספקי שירות מומלצים ובמידת הצורך אנו ממליצים לכם לפנות ללקוחות החברה בעבר על מנת לקבל מהם חוות דעת בנוגע לטיב השירות ואיכות פריטי הציוד להשכרה המחוזקים על ידי החברה.

השכרת ציוד לאירועים בטבע – מה עוד חשוב לדעת?

השכרת ציוד לאירועים הנערכים בטבע, חייבת להיעשות מספר שבועות לפני מועד האירוע, וזאת על מנת לבחון את כל מרכיבי השינוע וההקמה של מערכות הציוד בשטח.

מכיוון שהפקת אירוע בטבע הינה משימה מורכבת המצריכה אתכם גם להנפקת אישורים הנדרשים לכך על פי חוק, מומלץ להתחיל בהכנות לאירוע מספר חודשים לפני מועד האירוע וזאת על מנת לבדוק שמערכות הציוד אותם אתם עתידים לשכור, עומדים בכל דרישות התקן והבטיחות הנדרשים להפקת אירועים בטבע על פי הנחיות המשטרה והגופים השונים.

פריטי ציוד חיוניים לאירועים בטבע

קיום אירוע כזה או בטבע, מחייב אתכם להתייחסות נקודתית בכל הנוגע למזג האוויר העתיד לשרור בשטח בזמן קיום האירוע.

מכיוון שאת תחזית מזג האוויר קשה לנחש במדויק בחודשים מסוימים לאורך השנה, אנו ממליצים לכם לשכור ציוד מגוון לאירועים בטבע המתקיימים במהלך חודשי הקיץ או החורף.

ציוד זה כולל בין היתר פטריות חום לאירועים המתקיימים בחורף, השכרת צלניות לאירועים המתקיימים בקיץ, מאווררי ענק לאירועים המתקיימים במהלך חודשי הקיץ ופריטי ציוד נוספים שלגביהם מומלץ לקבל ייעוץ והכוונה מקצועית מטעם נציגי החברה להשכרת ציוד לאירועים בשטח עימה אתם מתקשרים.

כיום, תוכלו למצוא מגוון רחב של אוהלים להשכרה המגיעים עם מערכות חימום וקירור מובנות הפועלות באמצעות חיבורם לגנראטורים בשטח.

כמו כן, תוכלו למצוא פתרונות אירוח נוספים המותאמים לאירועי חוץ במהלך חודשי החורף או הקיץ באמצעות ציוד מתקדם וחדיש מסוגו המוחזק על ידי החברות המובילות ביותר בענף.

mail-ico

או דרך המייל

[email protected]
phone-ico

אפשר גם בטלפון

09-7446111

פנו אלינו לקבלת הצעה אטרקטיבית

    phone_bar_img

    חייג

    banner_bar_img

    צ'אט בוואטספ

    waze_bar_img

    נווט בווויז