אנחנו כאן, כדי לייעץ, לעזור ולתת שירות!

חיפוש יעזור לך למצוא את מה שאתה מחפש

השכרת ציוד לאירועים

השכרת ציוד לאירועים, תתכוננו למבול של מחמאות!

השכרת ציוד לאירועים במרכז מספקת פתרון קל וזמין לכל מי שעורך אירוע בבית, בחצר, באולם וגם בגני אירועים. "א. לוי השכרת ציוד לאירועים" היא החברה המובילה בתחום. חולמים על אירוע מרשים ויוקרתי? אתם צריכים רק לתאר לנו את החלום שלכם ואני נגשים לכם אותו. ציוד איכותי משדרג כל אירוע ואילו ציוד לא מתאים עלול לגרום למפח נפש. אל תוותרו, תנו לנו לעזור לכם. צרו קשר, אנו מגיעים לכל מקום.

השכרת ציוד לאירועים – תנו לאנשי המקצוע לעזור לכם

חברת "א. לוי – השכרת ציוד לאירועים" מספקת את כל הציוד הנדרש, החל מריהוט, צמחי גן, כלים, מפות, פמוטות ועוד. החברה מספקת ציוד למגזר העסקי, הציבורי וגם למגזר הפרטי. גם אם אתם עורכים אירוע באולם או בגני אירועים, אנו נספק לכם את המילה האחרונה בתחום השכרת ציוד לאירועים. חולמים על סגנון מיוחד, מקורי ושונה? צרו קשר, יש לנו ציוד חדשני ומיוחד.

השכרת ציוד לאירועים משדרגת כל אירוע. לא חשוב היכן תערכו את האירוע, אופי הציוד הוא שיקבע את רמתו ואת סגנונו. ציוד איכותי ואבזור מקורי הופכים כל אירוע לאירוע מיוחד, לאירוע ברמה גבוהה.

אינכם חייבים לשכור את כל הציוד. לעתים גם אביזרים מיוחדים וציוד חלקי ישדרגו כל אירוע ויהפכו אותו למרשים ויוקרתי. אל תוותרו, זהו האירוע שלכם!! נשמח לעזור ולייעץ.

חברת "א. לוי – השכרת ציוד לאירועים" נותנת מענה ופתרון לכל בעיה ולכל רעיון. החברה מגיבה במהירות ובמקצועיות גם לדרישות מיוחדות. בחברה תוכלו למצוא מגוון רחב של פריטים משלימים כמו נרות, פופים, פמוטות, ריהוט אלטרנטיבי ועוד. הזמנתם ציוד לאירועים אצל א. לוי השכרת ציוד לאירועים? גם אתם לא תאמינו למראה עינכם כאשר תגיעו לאולם.

השכרת שולחנות וכיסאות

♦ חברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים מספקת סוגים שונים של שולחנות. יש שולחנות מעץ מלא ויש שולחנות בעלי רגלי מתכת מתקפלות ויש פלטות מלבניות המתאימות גם למזנוני הגשה.

♦ יש שלושה סוגי כסאות המתאימים לאירועים. כיסאות בר, כיסאות נמוכים וכיסאות בגובה רגיל. חשוב להתאים את גובה הכיסאות לגובה השולחנות כדי למרב את נוחות האורחים.

♦ לפני השכרת כסאות ושולחנות חשוב לספור את מספר המקומות מסביב לשולחן. לעתים מומלץ לשלב שולחנות בגדלים שונים.

השכרת אוהלים

השכרת אוהלים מתאימה לכל מי שרוצה לערוך אירוע בחצר הבית או בחיק הטבע.

♦ יש אוהלים מסוגי בדים שונים. יש אוהלים מבדים קשיחים, יש מבדי לייקרה, יש אטומים ויש שקופים למחצה. בחברת "א. לוי – השכרת ציוד לאירועים" ידעו לייעץ לכם לבחור את האוהל המתאים ביותר לסוג ולסגנון האירוע שלכם.

♦ את התאורה יש להתאים לסוג האוהל. יש אוהלים המתאימים לתאורה ייחודית על דפנות האוהל, ויש המתאימים לתאורה צבעונית ועוד.

השכרת אמצעי קירור וחימום

כאשר אתם עורכים אירוע בימות החמה או בימות הקרה, עליכם לקרר או לחמם את האוהל. חברה העוסקת בתחום של השכרת ציוד לאירועים תוכל לסייע לכם בקירור מרבי או בחימום מתאים של האירוע שלכם.

איך לבחור את החברה הטובה ביותר – טיפים קטנים להצלחה גדולה

לפני שאתם שוכרים חברה העוסקת בתחום של השכרת ציוד לאירועים חשוב לערוך סקר שווקים. השוק פרוץ והתחרות גדולה. מחקר שווקים טוב עשוי להוזיל את האירוע בעשרות אחוזים.

ערכו בדיקה ראשונית באמצעות אתרי האינטרנט. היכנסו לאתרים של החברות העוסקות בתחום של השכרת ציוד לאירועים והתרשמו מסגנון הציוד. אם אתם אוהבים את הסגנון צרו קשר עם החברה.

הוותק הוא פרמטר חשוב. חברה ותיקה בתחום, היא חברה בעלת ניסיון רב. רק חברה ותיקה תדע לתת פתרונות ומענה ולארגן אירוע מרשים ללא תקלות וללא עוגמת נפש.

התעניינו במלאי של החברה, במיוחד אם יש לכם אירוע גדול עם הרבה מוזמנים. העונה והמיקום הם בין הגורמים המשפיעים על מחיר השכרת הציוד. אם אתם עורכים אירוע בעונת החורף, תוכלו לקבל מחיר אטרקטיבי יותר מאשר בעונה הבוערת, בעונת הקיץ. ככל שדרכי ההגעה למקום האירוע יהיו קשות ופחות נגישות, כך גם הלוגיסטיקה תהיה מורכבת יותר ותשפיע על המחיר.

אם אתם עורכים אירוע במקומות לא שגרתיים כמו על שפת הים או בלב יער, חשוב לבחור חברה המתמחה באירועים במקומות אלו, חברה שתוכל לספק לשנע את הציוד המתאים.

בחרו חברה המעניקה ייעוץ. יועץ אירועים מקצועי ומיומן ידע לתת לכם רעיונות מקוריים ויעזור לכם להפיק אירוע נוצץ, מיוחד ויוקרתי.

בחברת "א. לוי – השכרת ציוד לאירועים", כל הציוד במקום אחד

♦ חברת "א. לוי – השכרת ציוד לאירועים" משכירה את כל סוגי הציוד ומגיעה לכל מקום בארץ. אנו משכירים ציוד באיכות גבוהה לכל אירוע ,קטן וגם גדול.

♦ חברת "א. לוי – השכרת ציוד לאירועים" פועלת בענף למעלה מעשור. מאות לקוחות מרוצים נהנים יום יום מניסיון הרב, מהידע ומהמקצועיות. צרו קשר כדי שגם אתם תוכלו ליהנות מהניסיון הרב של הצוות המקצועי.

♦ צוות החברה מלווה כל לקוח באופן אישי. הצוות מחויב לשירות מקצועי ויחס אישי וחם.

צרו קשר, אנו ממתינים לכם!

mail-ico

או דרך המייל

[email protected]
phone-ico

אפשר גם בטלפון

09-7446111

פנו אלינו לקבלת הצעה אטרקטיבית

    phone_bar_img

    חייג

    banner_bar_img

    צ'אט בוואטספ

    waze_bar_img

    נווט בווויז