אנחנו כאן, כדי לייעץ, לעזור ולתת שירות!

חיפוש יעזור לך למצוא את מה שאתה מחפש

מסיבת רווקות – איך לתכנן את האירוע המושלם

מסיבת הרווקות המהווה את המסיבה האחרונה הנערכת לכלה המיועדת בסטטוס של רווקה, הפכה בשנים האחרונות לאחד מהטרנדים הבולטים בענף המסיבות וכיום נדיר למצוא כלה מיועדת שלא תהיה מעוניינת לחגוג את הלילה האחרון שלה כרווקה במסיבת רווקות תוססת ונוצצת עם כל החברות הכי טובות.

מסיבת רווקות – מאיפה מתחילים לתכנן אותה?

את מסיבת הרווקות מומלץ להתחיל לתכנן מהסוף להתחלה, כלומר, לבחור את המועד הנכון לקיום המסיבה, למצוא את המקום הנכון בו תתקיים המסיבה ורק לאחר מכן להחליט איזה אטרקציות אתן מעוניינות לשלב במהלך המסיבה.

בחלק מהמקרים, מסיבת הרווקות מתוכננות על ידי הכלה המיועדת בכבודה ובעצמה ובחלק מהמקרים המסיבה נשמרת בסוד כמוס בין החברות הטובות של הכלה המיועדת עד לרגע תחילתה של המסיבה.

כך או אחרת, אנו ממליצים לכם לתכנן את המסיבה בהתאם למקום בו בחרתן שהיא תתקיים, כאשר גם בתחום זה עומד לרשותכם היצע גדול של מקומות המותאמים לאירוח מסיבות רווקות.

בין יתר המקומות הנפוצים ביותר לקיומן של מסיבת רווקות תוכלו למצוא: מועדוני אירוח, מסעדות ובתי קפה, פאבים, לופטים לאירוח, מתחמי בריכה, חופי רחצה ולוקיישנים נוספים מקורים או תחת כיפת השמיים ברחבי הארץ.

לאחר שבחרתן לעצמכן את המקום בו תקיימו את מסיבת הרווקות, כל שנותר לכם לעשות הוא לבחור את המועד הנכון, כאשר ברוב המקרים נהוג לקיים את מסיבת הרווקות יומיים או שלושה לפני אירוע החתונה וזאת על מנת לאפשר לכל המשתתפות במסיבה "להתאושש" ממסיבת הרווקות הנמשכת ברוב המקרים עד לשעות הקטנות של הלילה.

במידה ובחרתן לקיים את מסיבת הרווקות בלוקיישן פתוח בחיק הטבע ולא במועדוני אירוח מובנים כאלו ואחרים, אנו ממליצים לכם להסתייע בשירותיה של חברה המתמחה במתן פתרונות של השכרת ציוד לאירועים ומסיבות.

חברה זו תאפשר לכם ליהנות משירותי השכרת ציוד המותאם למקום בו אתן עתידות לקיים את המסיבה, כאשר ברשימת הציוד אותו חובה להשכיר למסיבת הרווקות תוכלו למצוא מערכות ציוד שונות כגון: פינות ישיבה אלטרנטיביות, שולחנות משחק, בר שתייה נייד, מערכות הגברה ותאורה בהתאם לצורך וציוד נלווה למסיבות כגון: אביזרי מסיבות ואטרקציות שונות היכולות להתאים לעולם התוכן של כל מסיבת רווקות אותה אתן מתכננות.

חברה העוסקת ומתמחה במתן שירותי השכרת ציוד למסיבות ואירועים, תוכל לייעץ לכן בכל הנוגע להיקף הציוד הנדרש לכם ולאיכויות הציוד.

כיום, נהוג לשכור גם ציוד הקרנה למסיבות רווקות וזאת על מנת להציג קליפ של כל החברות ולהקרין קליפים ומוזיקה ואף ליהנות מחוויית קריוקי במהלך המסיבה.

השכרת מסך למקרן איכותי הינו שירות מקצועי נוסף המוצע לכם על ידי חברות שונות העוסקות בהשכרת ציוד למסיבות ואירועים, כאשר גם המסך וגם המקרן מותקנים במקום בו אתן עתידות לקיים את המסיבה על ידי צוותי השטח של החברה להשכרת ציוד.

עולמות התוכן במסיבת רווקות

מסיבת רווקות מורכבת בין היתר מעולמות תוכן שונים המבוססים על אטרקציות שונות כגון: סדנאות טיפוח ויופי, הרצאות בנושא מיניות, מתחם עיסויים, טיפולי ספא ועוד.

את עולמות התוכן למסיבת הרווקות מומלץ אומנם להתאים למקום בו בחרתן לקיים את המסיבה אך חשוב יותר להתאימם לסגנון החיים של המשתתפות במסיבה.

חשוב לציין שגם בתחום האטרקציות למסיבת רווקת, תוכלו להסתייע בשירותיה של חברה להשכרת ציוד למסיבות וזאת במסגרת אספקת הציוד הנדרש לצרכי תפעול האטרקציות השונות.

mail-ico

או דרך המייל

[email protected]
phone-ico

אפשר גם בטלפון

09-7446111

פנו אלינו לקבלת הצעה אטרקטיבית

    phone_bar_img

    חייג

    banner_bar_img

    צ'אט בוואטספ

    waze_bar_img

    נווט בווויז